Klantenservice
Bij Interfoods zien en horen wij graag tevreden klanten. Onze klantenservice staat daarom ook altijd klaar om jou te helpen bij jouw vraag of probleem. Stuur ons een e-mail als je een vraag hebt, wij zullen dan ons best doen om zo spoedig mogelijk te reageren op je e-mail, doch binnen twee werkdagen.
1 Bestellen
1.1 Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?
Als de wijziging geen effect heeft op het bedrag dat je hebt betaald en je bestelling nog niet de deur uit is gegaan dan kunnen we je bestelling wijzigen. Indien het een verhoging is van het originele bedrag wat je hebt betaald dan zetten we je bestelling tijdelijk op wacht, zodra de resterende betaling op onze onze rekening is bijgeschreven dan gaan we over tot het verzenden van je gewijzigde bestelling. Indien het een vermindering is van het originele bedrag dan zullen we de resterende bedrag terug storten op je rekening. Hou rekening dat een wijziging invloed kan hebben en je alsnog verzendkosten dient te betalen indien het totaalbedrag onder het gratis verzonden vanaf bedrag komt.
Via mijn account kan je een ticket aanmaken voor het doorgeven van wijzigingen, indien dat niet lukt stuur dan een mail naar info@interfoods.nl
2 Betalen
2.1 Hoe kan ik alsnog betalen wanneer er iets mis is gegaan tijdens het betalen?
Is je betaling mislukt of wil je met een andere methode betalen dan verzoeken wij je om in te loggen op onze webwinkel.
Via de voorpagina kun je bij "Mijn account" inloggen.
Als je nog geen account hebt dan kan je "Een account aanmaken" onder dezelfde email die je hebt gebruikt tijdens het bestellen.
In "Mijn account" staan alle bestellingen inclusief de niet betaalde facturen. Klik op "Nu betalen" achter de openstaande factuur en volg de stappen.
2.2 Ik wil via bankoverschrijving betalen kan dat?
Als je liever via een bankoverschrijving wilt betalen is dat zeker mogelijk. Klik hier voor de bankgegevens.
Vermeld in de opmerkingen jouw ordernummer in de vorm van ORD en daarachter de nummer bijvoorbeeld ORD12345
2.3 Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?
Voor alle betaalmethodes verwijzen we je naar de volgende pagina Klik hier voor link
3 Levering
3.1 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je krijgt altijd automatisch een e-mail  met een track&trace link zodat je je order kunt volgen.

 NEDERLAND/BELGIE/DUITSLAND
Binnen 3 werkdagen na ontvangst van je betaling.
Klik hier voor meer informatie.
3.2 Wat zijn de verzendkosten?

Informatie over verzendkosten verwijzen wij je naar de volgende link
Klik Hier

3.3 Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen maar de status staat al op geleverd, wat moet ik doen?
Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Staat je bestelling al als geleverd maar hebt je het nog niet ontvangen?
In zo een situatie zijn de volgende scenario's mogelijk.

1: Je pakket is door een huisgenoot weggelegd --> Vraag na bij je huisgenoot
2: Je pakket is bij een van je buren bezorgd. --> Ga langs de buren en vraag of ze post van jou hebben ontvangen
3: Status is "zending bezorgd", zonder daadwerkelijke levering. --> Neem dan contact met ons op. Stuur een ticket via mijn account indien mogelijk anders stuur een mail naar info@interfoods.nl 
4: Verkeerde adresgegevens doorgegeven tijdens het bestelproces waardoor bestelling op ander adres is geleverd. --> Ga langs desbetreffende adres en vraag naar je bestelling.
3.4 Ik heb niet alle bestelde producten ontvangen, wat moet ik doen?
Neem contact met ons op en we kijken dit even voor je na.
4 Telefonisch contact
4.1 Kan ik jullie bellen?
Je kan ons niet bellen, maar je bereikt ons het beste door ons een e-mail te sturen naar info@interfoods.nl of neem contact met ons via onze webshop. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen je vraag te hebben beantwoordt.

Heb je vragen omtrent je bestelling dan verzoeken we jou om via "Mijn account" bij tickets online je vraag te stellen. Deze vragen ontvangen wij direct en ze zijn dan gekoppeld aan je factuur en gegevens, zo kunnen we jou vele malen sneller van dienst zijn.
Neem contact op
* Verplichte velden